У відповідності до Закону України "Про захист прав споживачів" ви маєте право протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару достатньої якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар достатньої якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, розмірами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням. Споживач має право на обмін товару достатньої якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару достатньої якості здійснюється:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережений його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
- розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром.

Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Роз'яснена зарядка, гарнітура, будь-які проводи і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також повинні відсутні брудні плями та подряпини на виробі.

Не використовувався: Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувалось пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в налаштуваннях, слідів використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт стосується товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або розірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари - підлягають поверненню НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розпакування аксесуара і спроби вторинного упакування (особливо це стосується ПЕ упакування або блистерів) — товар повернути неможливо. Коли ж їх можна повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.


Умови обміну/повернення товару недостатньої якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару у разумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не задовольняються, якщо продавець, виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.